Styrketrening gra Shape Up for nybegynnere – uten utstyr

Dette programmet fra Hanna Sundquist passer perfekt til deg som vil komme i gang med styrketreningen! Her har du sju enkle øvelser for hele kroppen som alle kan gjøre, og du trenger ikke noe utstyr. Kjør gjennom programmet, og kjenn etter hvor digg det er å bruke kroppen. Du er ferdig på et kvarter, og du skal gjennom sju øvelser.

Oppsettet ser slik ut: Du skal jobbe i 30 sekunder, hvile i 15 sekunder og gjøre hver øvelse 3 ganger. Du gjør deg ferdig på en øvelse før du går videre. Motiverende, ikke sant?

Her er øvelsene:

* Knebøy til stol – Rumpe og lår

* Glutebridge – Rumpe og lår

* Rygghev med skvis – Rygg og skuldre

* Pushups til forhøyning (jo høyere, jo enklere) – Bryst og armer

* Planke med knærne i bakken – Mage, kjernemuskulatur og armer

* Tå-touch – Mage

* Halve burpees

Lykke til!!!

Video og redigering: Helena Wian.

Shape Up gir deg treningsinspirasjon gjennom magasin, podcast, YouTube, Instagram og eventer. Takk for at du ser på videoene våre, og legg gjerne igjen en kommentar og fortell oss hva du vil se mer av på kanalen vår


Scroll Up